headlinenieuwtestdef
<- Klik op het logo voor onze HOMEPAGE met een overzicht van alle bestemmingen!

calamiteitenfonds

Anderen over ons

Nogmaals super bedankt voor het regelen van deze mooie reis. We hebben ECHT enorm genoten en hebben allemaal op dit moment heimwee naar Mexico. Wat een prachtig land, vriendelijke mensen en heerlijk eten! Het was in een woord geweldig!!! 🙂

De hotels waren prima en de locaties waren ook top! De rondreis was ook relaxed doordat je soms 2 nachten in een hotel verbleef, waardoor je voldoende tijd had om de omgeving te bezichtigen en daarnaast nog te relaxen bij het zwembad of op een terrasje.

Vanuit Cancun hebben we Isla Mujeres bezocht. Wat een leuk eiland is dit. We hebben daar een golfkarretje gehuurd en het eiland verkend en ’s middags lekker geluncht en daarna aan het mooie strand gelegen met een azuurblauwe zee. Zo mooi en erg relaxt na een lange vliegreis. De dag daarna zijn we begonnen met de rondreis. Prachtig om de Maya tempels te bezoeken. We waren echt onder de indruk van Chichen Itza en Palenque. De afstanden waren prima te doen om te rijden. Op 4 dagen na dan in de deelstaat Chiapas: de wegen zijn daar erg slecht en je wordt toch veel opgehouden door de Topes of door Natives die je proberen te stoppen met een touw op de weg. Dit is helaas 13x gebeurd! Maar we hebben ons toch geen moment onveilig gevoeld. Voor het donker waren we altijd op tijd bij ons hotel, waarna we konden uitrusten en nagenieten van wat we allemaal gezien hadden op deze dag. De boottocht door de Canon del Sumidero was ook geweldig! We hebben krokodillen en slingerapen gezien.
De plaatsen Merida, Campeche en San Cristobal vonden wij erg sfeervol. Helaas hadden we last van de orkaan Franklin toen wij in Tulum aankwamen, maar ondanks het slechte weer hebben we toch enorm genoten daar. Het Hip Hotel is nl. een erg leuk hotel om te verblijven! In Playa del Carmen hebben we heerlijk aan het strand gelegen en souvenirs gekocht en natuurlijk weer nagenoten van de mooie reis!
Een ding was wel minder. Zoals je kunt lezen in de evaluatie zijn we niet tevreden geweest over de huurauto. Bij aankomst bij het verhuurbedrijf Avis in Cancun was de Ford Fusion niet op tijd teruggebracht. De verhuurder had een andere auto voor ons geregeld een hagelnieuwe Jeep Renegade! `So as the Mexicans say `You owe me  a Tip` werd er bij gezegd. De auto was niet erg comfortabel om in te zitten.  Bij het inleveren van de huurauto in Playa del Carmen kwamen wij er pas achter dat wij een auto uit een lagere categorie hadden meegekregen. Na een opmerking van onze kant werd een en ander in het systeem gechecked door de Avis medewerker in Playa del Carmen, en het teveel betaalde bedrag van de auto werd ter plekke verrekend.
Maar ondanks dit, genieten wij nog steeds na van deze prachtige reis en gaan graag nog een keer terug naar Mexico!

— Tanya en Hans - Mexico

Het was een prachtig reis, uitstekend door jullie verzorgd, alles was uitstekend geregeld. Mexico is een fijn land met aardige mensen

Het was een prachtig reis, uitstekend door jullie verzorgd en Mexico is een fijn land. Aardige mensen, lekker weer (vergeleken met onze winter) en heerlijk eten. In Mexico werden we keurig op de hoogte gehouden van eventuele wijzigingen door jullie plaatselijke agent.

Alles was uitstekend geregeld. Er lag een uitgebreid draaiboek voor ons klaar, inclusief alle vouchers en details over de hotels. De geboekte openbare bussen waren zonder uitzondering uitstekend en het was geweldig dat we steeds een zitplaats hadden voor in de bus, dus uitgebreid de omgeving konden bekijken. Prachtige reis. Overige bussen en ‘collectivos’ makkelijk te boeken en/of te regelen in Mexico.

— Hellen - Mexico

We hebben meermaals tegen elkaar gezegd hoe blij we wel niet zijn met jullie service. Het lijkt alsof zowat bijna alles positief was.

We zijn zeer tevreden over jullie dienstverlening en hebben tijdens de reis heel wat zaakjes genoteerd die we jullie graag willen delen.
Helaas hebben we met de vluchten wel heel wat problemen gehad (te weinig tijd bij het overstappen, meer tussenstops) maar die hadden we dan ook niet bij jullie geboekt.

Wegens een vertraging en de verloren bagage kwamen we ruim 2uur later dan voorzien uit de luchthaven, maar de persoon van de transfer stond er nog steeds te wachten. Wat fijn!
We vullen dan ook graag de enquête in, alleen zal dit even tijd kosten gezien mijn partner me totaal onverwacht in Mexico ten huwelijk gevraagd heeft, waardoor de reis nog specialer werd.

Zowel de landeninformatie, als de route, de mogelijkheden ter plaatse en de wegenkaart vonden we prima. Een echte meerwaarde.
Mailverkeer verliep altijd vlot, wij vinden het fijn om met 1 vaste contactpersoon te werken die meteen alles van je reis weet.

Nu, wij zijn heel tevreden en erg blij kennis gemaakt te hebben met jullie organisatie.
Buiten de vluchten om kijken wij heel tevreden terug op een geslaagde reis waarvan we vooral de leuke hotels onthouden.Vergeleken met groepsreizen die we eerder als eens maakten sprongen deze hotels er toch echt bovenuit.

Bedankt!

— An Meynen & Marc Monnens, Mol, Belgie - Mexico

Jullie hadden alles uitstekend geregeld

Na ons verblijf in Playa del Carmen hebben we onze auto opgehaald bij het Visa kantoor en zijn op weg vertrokken naar Merida. Met onze gehuurde Tomtom met de kaart van Mexico was het heel makkelijk.

Aangekomen in Palenque in ons hotel leek het net een paradijs alles was heel mooi, we hebben genoten van de tropische vogels, apen, eekhoorns en de hele atmosfeer. Ook de ruïne van Palenque was zeer indrukwekkend, ons verblijf hier was zeer de moeite waard.

Op deze reis naar Mexico heeft Norma familie ontmoet die ze 20 jaar of langer niet meer gezien had dus onze vakantie was op en top geslaagd zeker dank zij Outsight Travel. Jullie hadden alles uitstekend geregeld en als we zoiets waar dan ook willen doen kloppen we zeker bij jullie aan en we zullen jullie ook zeker aanbevelen bij andere mensen.

— Norma en Nico Seijsener - Mexico

Irene, wij zijn inmiddels weer terug van onze vakantie naar Mexico en hebben super genoten!! Alle onderdelen van de reis die door jullie waren geregeld waren helemaal top! Wij zijn meer dan tevreden en gaan jullie zeker aanbevelen bij al onze vrienden en familie! Complimenten!